Todayy ? =='

Holla Lolla ,
todayy just lepak chill kat rumaa (baring)
agak kebosanan di sini yeahhh -.-'
so now i dont know what i feel .
just do the slumber party with my cousin (nadia)
at my bed room ;
sing , dance , xoxo gossip girl girl Wahh !
Ahaa tapi still bosan jugaa meii (:
melayann aksi aksi Nadia di sini *Fuhh naik pening kepalaa aku duhh -__-

(tergelakk)
Fikir Fikir nak buat apee ?
ape lagii bukaa youtube layan lagu nihh .

Adam Lambert - If I Had You

Travie McCoy: We'll Be Alright

woahh woaahhh (!)
' yesss! '
' ishhh! '
' oyeahhh! '
' auhhh! '
' shyyyt! '
(menari wehhh)
gylee menari takk ingat duniaaa :DD
hohoho .
okayy laaahh ,
aku tak tahuu nak post ape lagii (smile)
penat wookk --'
lepas lepass jee menari menari gituu =='
teruss aku lepakk dgn si Naddot niihh 
HAHAHA
tu awhhhh menari tak agak agak 
habis katil aku almost nak runtuh kau buatt ehh .
bhahaha ! (aku pun same)
(terbaring seketikaa)
aduhhh penat diee macam terjun bengunan naik bangunan babe waa ckpp =='
HAHAHA .
samapai sine jeelaa yee hambaa berceritaa about todayy .
hambaa dahh keletihann niihh ,
jadi nakk merehatkan diri (:
byyee!




Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment