you're not getting older, you're getting better. happy belated birthday !

Tadaaaaa ! Intan Nur Anaestasyiaa binti Mohd Amir name diee duhh -_____-
anw anw die cousin aku act , comel kann ? Ahaaa tah ape ape jee aku .
btw tibe tibe jee teringat kat die nihh punye birthdayy (walaupun da late) Ahaa
16 December 2010 gituuu =='
HAHAHA ! *gelakk gelakk itik
tujuann aku bukan nakk promote die atau punn apple yang die pegang tuuhh okayy :D
Lols tapi nak wish happy belated birthday kat die jee (!)
may god bless you and hope your wish come truee sayangg <3
daa besaaa ehh kauu *ehh ehh bukan bukann TUA dahh engkauu =='
Ahaa soryy intan aku gurauu kejam duhh dgn kauu HAHA 
act die nihh dua belass tahunn and baru lepass upsr pluss baru lepass dapat result
okayy laa not bad :
2a 3b (:
Ahaa pandaii macam aku jugaa lahhhh *perasan ter amatt
next yearr form one laa kan ? Ahaaa amek kauu lambat gylee nak habis sch kalau bolee (berjanggut)
hohohhoho
nak ceritaa sedikit pasal budak ini yeahh ,
die :
-baik
-comel
-sopan santun
-semue okayy laa gituu =='
hahahahhah ;D
tapi die nihh kadang kadang agak CEREWET terr amat okayy
nihh salah tuu salahhh Aduhhhh ape yang betull haa ?
(sorry sorry sensored) *Lols
hahaha tapi die baikk :] macam aku jugaa lahhh semuaa mcm aku kalau bole *haha ape jadahhh nyee laa semuaa nak samee ? Ngekk -.-'
hadoyy hadoyy *penat mencaruttt
okayy okayy (:
Happy Birthdayy wookkkk !
ooopppss! lupee pulaaaa ,
mesti kau terr soal soall ? mane present mane present ?
hohoho
nak present ? mintaa mama aku okayyyy ;) hehe
FULLSTOP
sampai sini jee orriteee sambungg nanti yeee .
Sayonaraa Astalabistaa Byyee !
Assalamualaikum :)

ehh sebelum aku lupee sekarang timee*2:10 AM 


Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment