Dumb

Okay readers . Aku rasa tak perlu lah nak baca this entry . Sebab entry kali ni nak marah marah ja . Yahh, orang cakap "Kenape lately ni entry asyik nak marah marah ja? "Well , This is my bloggay . So aku just let go my feelings by typing in this blog . So now just nak cakap elok elok lah kan ? Thanks for lying . I mean for triple of you .  

1.
Kenape nak tipu ? Sebab nak jaga hati aku ? Tak payah lah . Tengok , aku tahu sendiri  and now things become worst . Orang dah cakap , orang buat baik dia buat tahi. Sorry to say lah . Aku dah agak awal awal lagi . Oh , one more , no need to give the useless reasons lah yah! Bbe , please DONT LIE anymore . People wont trust you if you keep on lying , trust me . Honest is the best policy , you get it ? Good!

2.
Kau pula , tak payah lah sampai nak delete those coments just fot hiding it from me, I knew it already . gahh , kau pun nak cakap apa ? Jaga hati aku juga ? Gosshh , aku kan dah cakap "Dont think that I didn't know of what you're doings" Now , kau buat macam tu kan ? Bagus lah and nice try bbe !
Oh thankyou so much girls and boys !

GOOD JOB !

Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment