Hello Japanese ;)

kon'nichwa , watashiwa tasha . watashi wa 16 saidesu .
watashi no gakko e no kangei kan'nichiwa smv azizah jb :)
ecehhh~ da pndi ckp jepon dah . HAHA!


well hello , Asalam (:
this entry i wrote about the japanese alright ;) anyway this topis is the long time story laa but nevermind just listen to me yeahh kawan kawan (: okay last day ada satu rombongan guru dan pelajar japanese dari Nishiyamato Gakuen High School ;D kat sch kitorang ^^ seronok gylee weh sampai tak bole dibayangkan haha semua jakun time si mamat jepun tu datang . 


Firsly memang macam manu malu laa kan , dah la kena speaking masing masing main pakai hentam je bebual haha . dah la si mamat jepun tu speaking english ape nth aku pun naik tak faham ann , garu garu kepala dah semua :DD layan jela doe haha tapi best gylee laa (!) tahu arkk ;D korang ada ? jangan jealous okay haha . Then aku pun dapat lah partner sorang mamat jepun ni kan . bole lah tahan , even nerd sikit haha jahat but still comel laa ): suke doe , dia baik bolee . memang suitable lah kut kitorang jadi partner haha ;D


well time kat dewan ibu azizah ada sikit lah activitie kan untuk student japanese . kitorang ajar die buat bunga mangga , bagi dia tengok cara buat roti jala sambil sambil tu rasa sekali laa kan haha , ajak dia pegi main takraw (pakai lenjan je diorang main) haha lawak doe , then akhir sekali tunjuk diorang cara main kompang ^^ ahaa memang tak terkata laa weh time tu dah laa panas Ya Allah naik merah muka partner aku ann . kesian aku tengok haha dia bole ann cakap " malaysian so hot " hee tak bole blaa . ada tu sorang partner kawan aku lelaki jepun laa kan sampai sampai main takraw pun nak berkipas doee haha memang kena gelak mengalahkan nyonya jual sayur bole arkk ;D haha (!)


kenangan dengan diorang memang tak bole nak lupa lah aku seriously lepas je diorang balik aku nangis doe depan bus , bapak ahh (!) sedih teramat . lagi lagi time diorang lambai lambai kat dalam bus , walaweh sentap menusuk ke kalbu bole hee (': teruk kan aku ? even esok dah la nak exam aku bole asyik dok teringat ingat kat partner aku tuh , Ya Allah tah ape ape tah aku . orang semua dok study aku nth meleweh ke mana mana tak . fikiran melayangg woahh (!)


Act aku ada banyak lah kan gambar gambar yang telah di upload oleh Fatin Barney tadi sebab dia kan insider so baru nak upload itu pun tadi dia balik sebab dapat mc , sakit kan kalau tak memang jumaat la baru bole dapat gambar tu . so gambar terlalu lah banyak so dalam blog aku hanya upload gambar aku je lah kan haha dah blog aku ^^ gambar aku jelaa hahaha ! but jangan risau , gambar gambar yang lain bole tengok di facebook Fatin Barney (: terima kasih .


yeaahh I got it this awesome stuff from my partner ^_^
and also the money 1000 yen (gambar takada) lupa nak capture hee
Thankyouveryverymuch (!) seriously i likee it ;)


my partner Tsumurai Takamasa , woot woot !

semasa menunggu ketibaan pelajat jepun (:

sampai suda :D

okay dapat partner yeahh

time nak bawa student jepun pegi DIA dengan ada kompang berbagai haha

macam wonder girls bole ann ^_^ sangat comel

singing the song Heal The World by Micheal Jackson , cool !

haha yang ni klakaa tima aja diorang menari poco poco ;D hamek kau berterabur

okay time buat bungat mangga (act aku tak pandai buat) tak macam menggelabah pulak time nak aja budak jepun tuh aku terpinga pinga haha , tah ape ape laa

ini pulak time main sepak takraw , look (!) garu garu kepala babe haha

roti jala time ;)

Finally , sesi photographet time nak balik ikut group masing masing . yang ini group 4 (:

alright this last moment on the happy ending (': ohh sangat sedih , sesi cry cry haha bye bye !
Lastly Im Gonna Miss You My Partner Tsumurai Takamasa <3

your little partner ;
tashaelmo (':


Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment