love it !

well hello guys (:
asalam .
see you again and again ;)
yeahh today i just wanna post a bit of story about that one adorable girl i love <3 okay this story start from 8 march 2011 time koko pada petang rabu di class 4 sk permainan boling (: firstly aku memang sentiasa kut duduk kat teman aku sendiri time boling , yela class sendiri kan ahaa duduk lah tempat sendiri . si balqis pun same permainan dengan aku so duduk jugak lah kan tempat dia , tak jauh pun sebelah aku je kut tempat duduk dia haha :D then sebelah aku tempat duduk barney tau , takda orang sebab barney badminton so dia pegi tempat lain lah . so tiba tiba adlaa satu sys ni nak duduk kat situ , dia tanye aku ada orang tak ? aku cakap lah takde then dia pun ape lagi duduk lah kan . hee seriously you guys nak tahu tak ^^ sys tu sumpah gorgeous comel ter amat amat (!) muka baby face bolee ^_^ alaa sweet sangat tau . aku pun diam jela kan tak bual apa dengan sys tu sebab tak kenal sangat , act tegur pun tak pernah kut even dia sama permainan and unit beruniform dengan aku . haih -.- ape nak jadi haha . yelaa aku ingat dia macam sombong tau , okay fine dont judge a book with the cover right ? haiyoo rupa rupanya omg ! dia sangat friendly laa (: alaa suka sangat <3 bila dah start borak borak tu sambil tengok budak kawad kaki krs tgaa berkawad haha klakaa :D siap ketawa ketawa lagi tau (: punya lah lama berborak ^^ macam macam cerita kut kitorang borak . dia cerita pasal dia aku cerita pasal aku hee ;) rupa rupanya kan sys tu student baru kat sch ni , no wonder lah aku tengok muka dia macam muka budak baru *aikk macam tu aku cakap haha asal faham jelaa heh ;D sys tu before ni tima form 4 dia sch teknik sepang then ada sedikit masalah bukan masalah yang critical tu but adlaa kan kena pindah ruma or what kan tak tahu lah so family dia pindah jb and sys tu sch lah kat sini . wow! best tau layan dia . baik , sopan , comel perfect lah (!) time nak last last tu aku tercakap pulak nak declaire ? then dia cakap lah nak ke ^^ aku pun gelak lah aku cakap tak tahu , after that sys tu cakap esok buat biodata . oh okay lah kan (: finally setelah siap mesort tu aku terus bagi dia , tanya die declaire ape kan ? esok dia balas balik mesort aku , Ya Allah sangat comel <3 siap ada gambar dia lagi ^^ wewwiitt ! dia cakap declaire friendship ;) cool ! mesort tu maybe aku akan upload nanti kay sebab tak sempat nak snap . hopefully declaire ni berkekalan lah (: Amin <3


















Amira Farisha Azman
18 september 1994
xoxo muah muah muah <3

yeahh this is my declaire <3 i love you ,i miss you ! sayang sys ishaa take care tau (: comel kan dia comel kan ^_^ tehee . keep in touch sys <3 anyway thanks for the cute mesort i really looike it ever ;D the photo also lawa lawa lawa <3 thats all about her thankyouu :)
bye bye !

lastly , love you so much more lah my sys ishaa

with lots of love <3
Hugs and Kissess
-Nurul Nadzira Natasha
Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

2 comments: