Merdeka !

Hi all readers ;D I love you haha tibatiba je kan


Hari ni hari paling best sekali yeahh , yelaa dah habis paper wehh haha suke gylee ! mengalahkan budak habis spm doee . how's my exam ? okay laa not bad ==' tapi meniru jugak lah aku time exam haha :DD bagus kan perangai aku ? Hee suke doe macam habit pulak , seronok beronok tahu arkk dapat meniru sebab kawan aku pun meniru aku jugak haha ! macam mane lah aku tak meniru , lain yang aku study lain yang masuk duhh . Hadoyy bole gilo aku -,-' haha

yang paling teruk sekali time 3 hari exam , perangai pelik yang tak penaa terjadi selama aku sch kat sch lame nak tahu takk majority satu class aku tidur time exam boleee . Baru berape minit kut dapat paper haha dah letak kepala atas meja . Mimpi sampai ke mane nthh aku pun tahu haha . Lawak gylee doe ;D memang perangai yang mengagumkan wehh , WELL DONE ! heee (:

After exam not feel better lah sebab paper belum dapat lagi , takut wehh dengan result aku . hope dapat yang terbaik lah kann , so lets prayer for me yeahhh ;) TY!

Flying from ; Tashaelmo <3
Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment