touch screen :D

hello hello asalam :)

okay actually nothing plan for this post ,saja saja je nak bebel bebel tetiba bosan lahai mengada betul perangai :DD ha-ha lantak aku laa kan kan kau apa peduli :b eh eh gurau je eh awak comel , jangan nangis kita tak pandai pujuk pujuk ni menyampah betul memang mintak kaki perangai macam tu ngee sudah sudah start aku kalau da bersabda paling tak bole nak stop la weh xD

harini awak semua sihat tak ? ehem ehem saya sihat alhamdulillah (: wehee . okay untuk entry Kali ni kan da cakap takda planing for the post kan so title kat atas tu jangan amik peduli biaa kan saja eh eh . buat buat tak nampak je tau tau , ha-ha . anyway saya ber-blogger guna iPad aww aww saya tau saya punya tak secanggih awak awak punya , kankan :)) sudah jangan nak berselindung lagi saya tau laaa :b aahha merapu tak tentu hala pahal kau Tasha :D sorry wak , saya harini memang hyper sampai sampai saya loghahh bak kata ustazah sekola saya ngee .

oh oh ahha ya ya yaa , saya hampir hampir terlupa pasal entry yang saya post last day kan ? did you remember readers (: lahaii adlaa , ce ingat ce ingat ha-ha . sorry la memang busy je madah , entry holiday hang last day sekola semua betimbun tak dapat nak present kat you guys so sorry . Tasha pun tatau busy apa , setau macam takda buat apa pun . kankan ? Hadoy =,= harap maaf saya memang tak sempat sangat sangat , asal nak buat je guruh petir kilat semua nak keluaa haa amekaww -.- cane na buat ? ce cite ce cite :D so tak dapat la weh :))

dah tu , that day lagi sikit je nak siap post pasal last day sekola yang aku shoot gamba dengan kawan kaman cehceh first first memang paling excited la kan aku . finally nak tau tak ? Haih sedih weh nak cerita tak bole la aku tak bole tahan , nanti air mata aku ni berjurai tak bole stop haha beriaa bhaii cerita . ha-ha aku tipu :D ahha continue continue nak tau tak ishh sakit hati aku elak lappy ni aku karate kid je kan lahaii menyampah betul penat penat aku type last last gamba tak bole nak upload kan , walauu macam tutt betul la . even satu gamba pun ter-hegeh hegeh ? nak pegi mana dhoo :D paling angin aku nak blogg ni . lepas satu satu masalah kau bagi aku kan , ahha takpe takpe aku chill je ;) dalam hati huhh jangan tanya kenapa la kalau aku da tanak post apa apa lagi kan lepas ni -,-' eee nyirap nyirap . finally aku apa lagi terus click button pangkah(x)fuhh lega puas hati aku :D haa padan muka amekaww post kemana upload kemana haih lantak la , sakit hotak aku dhoo . ha-ha bad luck kan aku ? kesian kadang kadang aku tengok kau Tasha :D nevermind readers I will make it later , don't worry .

so I think sampai sini jela eh nak bebel , see see ! banyak juga aku type kan kan :)) balas dendam xp Kay keep on reading be my dear follower I appreciate thank you so so much , iloveyou <3 last but not least thanx for all readers yang baca my entry even melalut tah pape kankan . Im very proud (: syukran syukran . so wait for the new post and always up to date my blogger . that's all from me , bye bye :) salaam .

Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment