nervous

well hello asalam :) *gambar aww comel-comel
*dup-dap-dup-dap

err kay for this entry aku memang gelabah sikit la , mesti semua nak tau *perasan
okay takpa la nak tau ke tak . suka hati aku la aku nak post , blog aku :)
actually kat sch sedang dalam a week for the bulan bahasa . haaa , korang punya sch ?
so sch ada buat macam aktiviti for the bulan bahasa .
every class must join , kalau tak dimerit *dah tahu -.-
then kena ada volunteer for the activities la kan , ada debated scrabble and spell it right .
aku dapat spell it right , huh sumpah aku sukaa :D *elehh
tapi sekarang ada rasa macam menyesal pun ada pegi beriaa angkat tangan nak masuk pasal , nak tahu kenapa ?
teacher baru inform tadi yang spell it right tu buat kat tapak perhimpunan pagi masa nilam *ohshit -,-
depan semua orang ? ehh ehh kejap tahu tak aku ni da la pemalu segan gilaa =.= hadoyy *aku memang fikir dari tadi
elak aku menggigil je kat depan tu kan , ya Allah berikan lah hamba-Mu ini kekuatan dan keberanain *aicehh ayat :D
apa gelak ? aku serious ni , puk baru tahu -..-
kejap cuba korang imagine aku kat depan lepastu ramai ramai orang kat bawah tengok ? eee sumpah tanak :']
yelaa mana tahu bila dah nervous gila lepastu aku hilang focus *ofc terus spell ke mana aku ke mana *buat malu muka aku je
lepastu kalau kalah , semua boo aku :'[ *kalau laa :)
kalau menang top three pun da syukur alhamdlillah memang tak sia-sia aku join (: *IsyaAllah AminAmin
start aku masuk sch azizah ni tak penah dalam hidup aku naik pentas present apa-apa *sumpah tak tipu
ni tiba tiba esok aku kena naik pentas bebagai , haih gilaa tak cuak . *tolongtolongtolong -meraung
tapi kan kat paper bulan bahasa tu spell it right buat kat library *aduh pening garu-garu kepala la sch ni , pelik =,=
kalau tak fikir nak merit lepastu fikir jangan malu kan class sendiri memang tak ingin la aku masuk -.-
semua orang mengharapkan aku (: kesian pulaa kan kalau aku tak buat *cehh BAIK ni 
especially Ain Syakirah , Balqis , Sarah , Fatin Barney and our class *semua support thanks :*
tapi malang tahu tahu la aku ni pemalu *okay nak muntah , haha
but im totally serious , bila depan depan audience aku malu memang tak bole handle =.=
hopefully please ladies and gentlemen *mak-aii :'D praypraypray for me :')
Ya Allah permudah kan la Nurul Nadzira Natasha Mohd Zaki esok dalam spell it right dia (: AminAminAmin
harap-harap dia tak nervous gelabah tak tentu arah bebagai and harap dia dapat focus and spell dengan baik *fluently (Y)
INSYAALAH .
kayy look dengan penuh semangat aku pegi library dengan syakirah semata-mata nak pinjam buku 3000 basic words for learners of english . *haih ini kalau tak menang tatahu la .
tapi adat pertandingan menang kalah belakang cerita atleast aku berani mencuba *kau ada ? haha :D
esok please support eh jangan gelak-gelak depan aku esok aku serious *alahai mengadaa
HAHA biaa la , puk nak ?
so last but not least i really hope please pray for me and wish me luck :* thankyou .
HARAPAN : please teacher's im begging you buat la spell it right tu kat LIBRARY , pleaseeee -__________-

KBAI *nak nangis jugaa macam Fatin Barney
HEE tiba-tiba nak nangis :'DD

p/s nasihat untuk diri sendiri : 
HELLO NURUL NADZIRA NATASHA MOHD ZAKI :)
PLEASE WAKE UP , DONT RETURN BACK .
 MOVE ON .
COME ON YOU CAN DO LA GIRL , I KNOW YOU CAN (Y)
SO PLEASE SHOW YOUR SKILL TO ALL OF PEOPLE :)
YES YOU CAN ! 
SO BEST OF LUCK FOR THE SPELL IT RIGHT  

Assamalmmualaikum , night-night


Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment