BabyBiee(:

Salam lagii (: well ! Hello!

Macam biasa juga today nak cerita pasal Famiy Gathering a.k.a Celebrate New Year 2011 kat Afamosa Melaka :D 301210 dan 010111 (: okay senang di story kan lah kat sini yee, time kat sana ^^ kat sana tu kat mana? Ayoo kat Afamosa lah kan? hee! aplaa awak nih *macam bongok bole? xD

Alright, di sini ada beberapa gambar yang telah di capture dah juga yang telah di upload kan oleh aku sendiri xP hoho! okay CHECK IT OUT guyss LET SEE the photo ;)





Act nak capture Afamosa tu jee, tapi tup tupp! ade pulaa kereta ni? menyemak bole nak interframe la konon xD *bodoh bodoh kan? Bhahaah!
okay time nak masuk dapat satu card aku tak capture pun, (malas)
terus kan perjalanan kedalam, pegi check - in Villa 
bila dah sampai dalam RECEPTION kena pula pergi RECEPTION yang kat area Villa tuh, dua reception kami redah meredaaii yee (: *bodoh punye Afamosa (sorry tersyasull) Ahaa xD
nak capture gambar reception tu, tapi malangnye aku tak kesempatan nak mengcapture duhh -__- Grr
keluaa keluaa aku sempat amek ni jee :

haa ni la die, Villa Villa kat area area tu juga lah *tak menyempat menyempatt
Act aku malas nak story dari A - Z , sbb aku rasa masa aku itu begitu berharga *haha! poyo
okay dengan cara tidak langsung, aku rasa lebih baik aku cerita kan pengalaman aku secara singkat sebab aku malas (jangan contohi kerana aku memang begitu) tak senonoh perangaii =='
terus jela yee dengan gambar gambar yang lain ;)
CHECK IT OUT (!)
 
Kak Mira + Iesya time dalam Villa



Me + Kak Mira yaww !


Malam countdown di Afamosa


Sesi penungguan countdown yang dinanti nantikann (mercun bunga api tu semua lah)
Sah sahh memang ramaikan? *tengok sendirilaa (suasana)
Gambar mercun berbagai yang aku sempat capture *act ade beratuss lagi kot Ahaa *bangang jee kau Tasha! tapi malas nak masuk banyak banyak, nanti pening pulaa hotak korang xD





Disekitar kawasan Afamosa (indah)


Afamosa Water World (!) Rm 45 seorang :D
Tupp tupp! nampak si binatang binatang ni pulaa, Ayoo capture jelaa :) buat kenagan laa konon


One Big Familyy ;)



 
Kami gylee gylee sangat yee time ni? Kelihatan seperti ter amat amat bodoh bodoh ==' HAHA!






FINALLY selesai sudah sesi peng upload tan yeahh (: *alhamdulillah siap pun, Lega :D
okay takpaya panjang pangjang bercerita kerana aku tahu korang tengokk gambar pun dah cukup kann?
Ehee! *padahal aku malass nak type (kaki tangan sakit)
- THE END -


Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment