Cant Wait !

Well hello all reader ! Asalam (:

GET EXCITED AND MAKE 

Berjumpa kembali kita pada waktu dan hari yang same yee ;) Haa mula lah kau nak merepekk meraban tak tentu pasal Tashaa . . haha xP okay laa entry yang kali ini yang telah di janjikan *janji ke ? Ahaa melalut bole :D pada entry yang baru jee lepas aku post kann (: so all reader pun mesti dah baca kot ? *kot laa kan ;) Err jadi  maksud saya pada title yang baru ini yang berada di kedudukan ter atas sekali itu ialah bertujuan untuk hari esokk , iaitu hari yang tak bolee aku tunggu tunggu kan sebab aku agak tak kesabaran menunggu nyaa Yeahh !

mesti korang ter tanya tanya kan ? kenape aku agak tak kesabaran jadi orang haha nak tunggu hari esok ^^ mesti korang cakap tah pape tahh aku ni nak tunggu hari esok ? hari esok ade ape jee , solat jumaat jee kot xD haha tak pun ada juga yang menyangka yelaa esok kan dahh last sch , confirm laa tak sabaa menyabaa nak cuti kan ? haha salah , saya tak tunggu pun hari cuti sebab kalau cuti pun tak rasa cuti kot , sebab dah ada orang menunggu dan menanti untuk sedia get ready memenatkan aku pada cuti sch ini yeahh -.- Ouhh sungguh menyedihkan haaha sentap laa konon ! Yelaa orang yang ter tunggu tunggu dah yang di tunggu tu ialah H O M E W O R K aku doee , haha baik ann ! belambakk bole arkk kau H O M E W O R K ? asal kau nak ikut aku balik rumah haa ? kau tak reti reti nak cuti ke ? Ishh balik lahh kau jumpa mama papa kau :D haha tingtongtingtong (selingan semata mata) haha panas jee dengan kau ni Tasha , type kat entry lain then benda yang nak diceritakan lain pulaa kau cakap ehh . xD hee sory sory suddenly jee tertuka topic jauh pergi babe , melencong tak sudaahh ='= Haiyooo ini budak mahu kena rotan haa ! haha okay continue ceritaa .

So berbalik semula pada cerita asal kita okay , cant wait kan ? Alright takut melencong ke mana mana kangg , okay act mungkin korang ingat balik kan pasal entry yang tadi baru aku post pasal aku ade cakap aku tak sabaa kot nak tunggu esok sebab ade Temu Mesra ? kann kan ada kann ? Ada lah , cuba baca balik kalau korang rajin lah haha xP so jangan ter confius okay dengan entry yang tadi dan yang ini entry . Ini lain cerita yang tadi itu lain punya ceritaa . okay pasal yang ini entry aku tak bole tunggu sebab esok lepas jee aku selesai Temu Mesra , aku nak suruh mama hantar pegi Sch impian Emas nak jumpa kawan lama wehh ^^ merindui ter gylee amat amat ! Btw esok kan ada separuh budak ada buat latihan bola baling kan ? so lagi best kot , bole join ;D haha yelaa tuhh . Haa thats why laa i CANT WAIT BABE ! cant cant cant BABE ==' ouhh tidakk , hahaha gylee meroyann *golek golekk :DD okay lah cerita sampai sini sahaja , sekian terima kasih ;) haha agak kurang hajar tak aku ber bahasa ^^ ehh tak kann (: okay pergi dengan cara baik (:

bye bye Asalam tc !
Love ,
Nurul Nadzira Natasha

Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment