MidNight (:


Alrighhtt , well hello ! Asalam *sila jawab dengan penuh semangat Yeahh xP haha

  Okayy title di atas merujuk kepada malam ini yee (: haha *tingtongtingtong Alexander ^^ bhaha ! Today nak berblogg ape Yeahh ? haha takada motif doee act aku nak buat New Entryy malam nii . Tapi aku nak jugaa buat new post , lantak lahh ade idea ke takada xP ape kesaaa ? Ehh ehh over pulaaa engkauu ni kann :D haha gylee mak Enon betull .

   Ahaa kita cerita pasal new friends aku nak ? korang confirm want to know my new friends right ? Act so many friends I get at my new schooll , over all diorang semua baik lahh damn cool (; tak sombong likee budak budak hanggek kat Impian Emass (not for batchh Form 4) tuhh . Act budak budak Impian Emas (bukan untuk budak form 4) tak payah nak berlagak sangat lahh kau tu MAKET setakat kat Fb , mukaa lawa tapi perangai hampehhh ==' bole blaaa lah kau gylee! motherF***** ! go to hell lah kauu ! Ahaaa aku dah melebih kan ? so what ? ADE AKU KESAH :P Nak pegi mana kau jadi orang kalau nak berlagak tak tentu pasal haa ? Nak bawak masuk kubur ? stupid babe kauu , (ayat Fatin Barney) hee! Btw ini selingan jee okayy (: Jangan marah , aku memang tgaa panas babe dengan budak nii . Sabaa jelaa -,- Huhhh!
Btw walaupun diorang kayaa , sch pandai pandai , lawaa <3 woot woot ! haha but diorang tak lahh macam kauu , mcm kau sorang jee kayaa dalam duniaa nii ekk . Bangang babe ! Eeee geram aku dengan kau (selingan) haha sambil menyelam minum airr xD okayy lah sebelum aku bikin tambah panass kita terus kan jelaa dengan mengupload gambaa kawan baruu aku , classmate 4SK (seni kecantikan) dan jugaa 4FP (fesyan pakaian) ;)

 

Fb = Aina Farhana 4FP (: old school Tasik utara 2

 

Fb = Babyy Eydaa 4SK (: old school SETA


Fb = Lala Echa 4SK (: old school Mutiara Rini

 Fb = Fatin Barney 4SK (: old school Tasik Utara 2

OKAYY ! siap sudaa , lawaa kan diorang ? kau ada ^^ ? Lolss xD hee suka suki sayang korang xoxo xoxo + + bhaha ! okaylaa mate pun daa nagntuk katil dah call banyak kali so I gtg yeahh bloggiee sayang (: hee! bye bye ! aku chaaww duluu ;) ade banyak gambaa lagi but later lah aku upload sebab yang lain belum approve add friends aku lagi so tak bole tgk gmbaa meii (: hehe budak asrama kann , so tunggu raya cinaa alrighhtt ;) I LOVE YOUU guyss <3 Anw goodnight nanytee nitee ! Zzzzz -.- *sleep tight

Love ,
Nurul Nadzira Natasha 4SK Sekolah Menengah Teknik Azizah student <3

                              
                                    
























Thanks sebab baca sayang. If suka, like lah :]

No comments:

Post a Comment